Saturday, October 25, 2008

黑豹的《Don't Break My Heart》

Another of my favourite song. I like the lyrics a lot. It reminded me of a memory. Like I firmly believed in, people should seize the opportunity when it comes, as time passes you by, things will never be the same if you only do it later. Time never waits, thus don't miss it while you can still do something.

也许是我不懂的事太多
也许是我的错
也许一切已是慢慢的错过
也许不必再说

从未想过你我会这样结束
心中没有把握
只是记得你我彼此的承诺
一次次的冲动

Don't break my heart
再次温柔
不愿看到你那保持的沉默
独自等待
默默承受
喜悦总是出现在我梦中

你所拥有的是你的身体
诱人的美丽
我所拥有的是我的记忆
美妙的感觉

My Baby

Don't break my heart
再次温柔
不愿看到你那保持的沉默
独自等待
默默承受
喜悦总是出现在我梦中

No comments: